Monday 20 June 2011

Trip to Telok Kemang,PD successful!!!

Assalamualaikum w.b.t

First of all, thanks to Allah s.w.t sbb dengan izinNya, sy dapat myertai trip ke telok kemang PD,N9 organized by Cuti2 Crazy group dgn budget RM50 jew hue hue hue. omg!! awesome!!! unexpected!!! happy!! enjoy!!! ohhhh mcm2 la perasaan!! :)


PArticipation: Fyda,Fyra,Aida,Zety & Recca
Rushdan,Khalid,Amir & Solleh




byk lg gambar, 191 keping dlm cam reca je xcampor dslr solleh agik, hehehe~ syok betol ah,,, sy akan rindukan telok kemang PD, never forget thiz memories,,,,

Perjalanan Jumaat 12.30 a.m,,,,sampai pantai PD around 3am, kami berkhemah sampai pagi esoknye.wuhuuu~sakit tulang blakang tido beralaskan pasir pantai~~tgk bintang kat langit~desiran air pantai di cuping telinga~ celik2 dah subuh~~ weeeeee~~~

: Pagi beli ns lemak sehengget duo puloh sen dgn Donut gebU, makan2 teros terjun ke pantaiii... ahhhh bestnyeee dpt cecah air laut,,, nk lagi best,,, dpt naik kayak!!! ekekeke, awesome lah!!! siyes aku takut gile2 bile berada kat laut dalam. aku cube buang perasaan takot jauh2,,,,,huhuhu,,, pastu kan,,,, aku naik banana boat,,,omg slama nie dgr je org cite2 pasal tu~ gile ah~~ syokkkkk gile beb,,,xrugiiii bayo!!! siyess tbalik 2 kali kat laut~~~kelakar btol mase nak naik bot~hahahaha~~

pas dah pueh mandi manda,,,kami pon berusaha mencarik apartment sekitar PD,,, (pergi gamble jerkk),,, last2 dpt ah apartment rm150 fully furnished. rase sonokkkk sgt!!!

kol 4ptg aku,fyda,zety,rush and solleh pergi Billion beli barang2 utk BBQ~ woahhh bape kedai pegi xterkire~~~ (odw blik marina,sempat ag tapau pisang grg RM5 hue hue hue) kelaparan dong!!! pastu aku n zety terlenaa seketika~~hohohoh~~

pukul 8pm,,,aku pon masak Nasi Grg Diraja, hue hue hue nasib xmasen (best gak kalu masen leh kawen cpt hik3) BBQ ayam,hotdog, grg telo mate, kekenyangan!!! mane x nye, aku sorg jerk makan 4 pinggan, (adehh jin ape merasokkk hue hue hue) perut aku xyah ckp ar dah mcm 3bulan pregnant (malu kat kengkawan!!!! hue hue hue) malam pg mandi kat swiming pool~ ahaks~~~mcm mat salleh lak kan,,,,

esoknye,,,rushdan bgn pagi,sangop p beli nasi lemak sehengget duo puloh sen dan donut gebu pkck PD,hue hue hue,,,kekenyangan beb!!! mandi plak swiming pool,xpueh gakkk!! rushdan bawak fyda,aku n zety gi mandi di pantai... (ohh bestnyeeee dpt blaja terapung dan berenang) hue hue hue. syok sgt!!!! after that, kami pon berkemas2 (bye2 PD sedihhh mode!)


Ya Allah,,, terima kasih kerana memberikan kesempatan kepada aku untuk menghabiskan masa bersama kengkawan yg aku sayang dgn izin drMu. aku bersyukur sesangat.

Nota kaki :: credit to Cuti2 Crazy Group.

A part of me is put into my friends...some it is my humor... some it is my listening ear... some it is real life experiences... some it is my romanticism...but with all, it is friendship.

Friendships forged are a construct stronger than steel built as a foundation....necessary for life... and necessary for love. Friends...you and me... you brought another friend.. and then there were 3... we started our group... Our circle of friends... and like that circle... there is no beginning or end...




Love;

No comments:

Post a Comment